вівторок, серпня 15, 2006

Visit.

Сьогодні гостем нашого ЛК був IS coordinator ЛК Києв, Антон Чорний. Хотіла б йому подякувати за той істинно айсекерський настрій, яким я собі його уявляю, який він собою несе. Все проходило на спокійній ноті, інформація надавалася доступно, хоча нашу зустріч не можна назвати формальною, але було видно, що людина приїхала з певною ціллю, яку донесла - за що велике дякую від мене особисто. Цей лист в більшості є для нього (тебе), бо ти запитувався чи є в мене блог, так є…але до твого приїзду я рідко сюди навідувалася - зараз з'явилося натхнення )
Після твоєї промови є бажання чимось поділитись…звичайно воно виникає постійно, але зараз більше з професійної точки зору. Сьогодні я вже згадувала про сайт skill.ru Як на мене це унікальний сайт для тих хто любить фотографувати(професійно і просто любить), писати вірші, прозу, експериментувати з дизайном, графікою і т.п. Його особливість в тому, шо всі зареєстровані користувачі, можуть залишати свої коменти на твою роботу і ставити їй оцінку(1-10) – у зв’язку з тим підраховується рейтинг робіт всіх користувачів сайту і окремо твоїх особистих робіт, який дає змогу об’єктивно оцінити свої можливості. Особливо корисними є професійні коментарі., в мене є знайомі професійні фотографи, які дуже активно користуються цим сайтом і постійно поповнюють архів своїх робіт. (моє ім’я на тому сайті mussik)
Поки я знаходжуся в пошуку відповіді на запитання, про що саме буде йтися на цьому блозі, та на даний момент тут є те, до чого я не залишилася байдужою і те про що я вирішила не промовчати! Дійсно супер, коли зустрічі є дієвими.

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Супер! просто супер!!! я рада что визит Антона стал полезен всем как в профессиональном плане так и в личностном развитии))))

12:29 дп  
Blogger Angel(a) said...

Жду твоих личных коментов продолжения visita ;)

12:43 дп  
Blogger Anton Chornyy said...

Вау!!! Дякую за теплі слова... нечасто випадає нагода в житті отримати позитивну оцінку не тільки віч-на-віч, а й у інформації, яка може бути доступна необмеженому колу людей. Подібні відчуття маєш, коли про тебе читають рекомендаційний лист перед усім ЛК, але той момент пройшов і все, а до написаної інформації можна повертатись часто... Дякую, Анжела за теплі слова, сподіваюсь ще не раз поспілкуватись з тобою

4:19 пп  
Blogger Anton Chornyy said...

До речі, сайт skill.ru я вже заніс до своїх bookmarks на http://del.icio.us, а також підписався на RSS канал цього сайту. Web 2.0 works :)

6:34 пп  

Дописати коментар

<< Home