понеділок, вересня 04, 2006

Making decisions.


Чи приходилось вам колись приймати такі рішення, які б могли змінити ваше життя кардинально? – просто з ніг на готову.

В житті ми часто вибираємо, приймаємо певні рішення, це є необхідною умовою нашого існування і рух, навіть фізичного…ми своїм розумом приводимо тіло в рух і далі вже все залежить від наших бажань і необхідностей(і ще багато чого звичайно)- кожен день ми приймаємо рішення…чи вставати з ліжка, чи йти сьогодні на роботу/пари, чи зустрічатись с друзями, чи лягти спати раніше – їх безліч! це ті буденні рішення, які ми вже навіть не помічаємо, роблячи машинально, ми звикли так жити і робити це кожного дня.

Та є в нашім житті і такі рішення, які змушують змінити нашу буденність - змінити вже звикле ліжко, роботу, друзів(оточення)… життя.

Нове життя…самостійне життя, де є тільки ти і ти сам приймаєш рішення. Я цього прагнула і прагну – рішення прийнято, але поки що я не уявляю собі життя без усього того, що маю зараз, до чого звикла за 22 роки…а особливо моїх батьків(я їх дуже люблю) Вони найкращі! Вони – моя гордість! І я хочу, щоб вони були горді мною, тому я маю йти вперед.

Тільки дурні не бояться, є таке прислів’я, тому зі страшинкую в душі і великим бажання в серці я вирушаю в свою подорож, шукати свого щастя.

Эх..;)